Uplatnění reklamace

Jak postupovat:

  • Vyplňte a tlačítkem "Odeslat" potvrďte online formulář 
  • Pošlete nebo dovezte reklamované zboží na adresu: DOXA shop, Halasova 8, 703 00, Ostrava
  • Stav reklamace telefonů můžete snadno ověřit zde po zadání IMEI čísla
  • Při přijetí a odeslání reklamace posíláme standardně email

 

Prosím věnujte pozornost vyplňovaným údajům, především pak jménu, adrese, emailu a telefonnímu číslu. Zboží doporučujeme dobře zabalit a poslat doporučenou zásilkou s pojištěním. Podací lístek si uschovejte jako doklad o odeslání zboží k reklamaci.

 

Co by reklamace měla obsahovat:

  • Řádně vyplněný online formulář (viz výše) - není třeba ho tisknout. Stačí když ho tlačítkem "Odeslat" pošlete k nám do systému
  • Reklamovaný výrobek - např. mobilní telefon s baterií
  • Originál daňového dokladu - vrátíme ho spolu s vyřízenou reklamací a záznamem o reklamaci

 

Co by reklamace neměla obsahovat:

  • SIM kartu
  • Paměťovou kartu (pošlete ji jen v případech kdy dochází např. k rychlému vybíjení baterie nebo vypínání mobilního telefonu)
  • Příslušenství - pokud se ho netýká závada na výrobku

 

Při reklamaci mobilních telefonů značky Apple je nutné zajistit, aby reklamovaný přístroj neměl aktivní službu FMI - Find My iPhone. Pokud je tato služba aktivní, nelze přístroj přijmout k reklamaci. Zde je oficiální návod jak službu FMI vypnout.