Důležité sdělení v souvislosti s nemocí COVID-19 (koronavirová pandemie): 1. I v době virové pandemie vyřizujeme 90% objednávek včas. 2. Naši smluvní dopravci nemusí přijímat platby za dobírky v hotovosti ale pouze kartou. 3. Prosíme vás o co nejvyšší míru placení objednávek dopředu ať už kartou nebo převodem - snížíte tak riziko nákazy.

Vše o nákupu

Doprava a platba

Důležité sdělení v souvislosti s nemocí COVID-19 (koronavirová pandemie):

  • I v době virové pandemie vyřizujeme 90% objednávek včas.
  • Naši smluvní dopravci nemusí přijímat platby za dobírky v hotovosti ale pouze kartou.
  • Prosíme vás o co nejvyšší míru placení objednávek dopředu ať už kartou nebo převodem - snížíte tak riziko nákazy.

Odeslání zásilek probíhá dle dostupnosti produktů a aktuálních provozních možností prodávajícího. Objednávky jsou expedovány v co nejkratším možném termínu a to obvykle následovně:

  • Uvedená dostupnost "Skladem na prodejně" - při objednání v pracovní den do 16 hodin odešleme ve stejný den. Při objednání po 16 hodině nebo o víkendu posíláme následující pracovní den.
  • Uvedená dostupnost "Skladem v eshopu" - zboží odešleme nejpozději druhý pracovní den po objednání.

Ceník dopravy

  Zásilkovna.cz výdejní místa   Vyzvednutí na více než 3800 pobočkách Zásilkovny po celé ČR - obvykle následující pracovní den po odeslání   49 Kč  
  DPD kurýr   Doručení kurýrem až domů zpravidla následující pracovní den po odeslání   79 Kč  
  Česká pošta - Balík Do ruky   Dodání prostřednictvím České pošty k vám domů následující pracovní den po odeslání   89 Kč  
  Česká pošta - Balík Na poštu   Zásilka bude připravená k vyzvednutí na zvolené poště následující pracovní den po odeslání   79 Kč  
  Česká pošta - Balík Do balíkovny   Zboží bude dodáno do zvolené pobočky Balíkovny České pošty   49 Kč  

Doprava zdarma u nákupu nad 999 Kč

 

Možnosti platby

  FIO banka - platba převodem  

Platba převodem na náš účet vedený u FIO Banky

Číslo účtu je 2300779422/2010, variabilní symbol platby je číslo objednávky. Před odesláním platby prosím pečlivě zkontrolujte zadané údaje.

  Zdarma  
  Platba dobírkou  

Platba dobírkou

Dobírkou zaplatíte jakmile budete zboží přebírat. Platit lze v hotovosti nebo kartou.

  59 Kč  
  Platební brána thepay.cz  

Platební brána ThePay

Plaťte rychle, bezpečně a zadarmo přes platební bránu ThePay. Využít můžete jak platbu kartou tak online rychlé převody přes bankovní tlačítka.

  Zdarma  

 

 

  Popis dopravce Zásilkovna.cz  

Doručení na pobočku Zásilkovna.cz

Zásilkovna zajišťuje více než 2600 výdejních míst po celé České republice a více než 3800 po celé Evropě. Zásilku tak můžete vyzvednout kdy se Vám to zrovna hodí. SMS zprávou Vám přijde potvrzovací kód, který sdělíte na vybrané pobočce Zásilkovny. Je to jednoduché, rychlé a levné.

 
  Popis dopravce DPD  

Doručení kurýrem DPD

Společnost DPD rozváží balíky se zbožím po celé ČR do 24 hodin. Zpravidla je zboží doručeno následující pracovní den po odeslání objednávky. Dopravce zákazníky průběžně informuje o stavu doručování zásilky.

 

 

Balení zboží

Dorazilo vám zboží od nás v krabičce od jističů nebo relé? Nebojte se uvnitř je to co jste si objednali. Pro balení objednávek používáme v co největší míře již jednou použité krabice a krabičky. Snažíme se tak minimalizovat množství odpadu z obalových materiálů. Všechny použité krabice jsou samozřejmě čisté, nezničené a dostatečně chrání svůj obsah při přepravě.

IMG_2732

 

Vrácení zboží

Každému se občas stane, že si koupí něco, co mu až tak úplně nevyhovuje. Možná se vám telefon v novém krytu špatně drží nebo jeho barvy prostě jen nesplnily očekávání.

Na vrácení nebo výměnu zboží u nás máte celých 30 dní od převzetí (pokud přesto lhůtu nestihnete nebojte se ozvat, určitě se nějak domluvíme). Pro vyřízení nás stačí kontaktovatNejrychlejší způsob je poslat nám email s podrobnostmi:

  • Číslo objednávky
  • Jestli zboží chcete vrátit nebo vyměnit
  • Při výměně uveďte kód zboží za které chcete vyměnit

Obratem Vás budeme kontaktovat s podrobnostmi a dalším postupem.

Nezapomeňte, že zboží na vrácení/výměnu nesmí jevit známky používání nebo být jinak poškozené.

 

Reklamace

Není něco v pořádku? Kontaktujte nás ohledně vyřízení reklamace. Nejrychlejší způsob je poslat nám email s podrobnostmi:

  • Číslo objednávky
  • Popis závady
  • Fotografii vady

Fotografie výrazně urychlí řešení reklamace - často reklamace vyřizujeme jen na základě zaslané fotografie. Pokud přesto bude nutné výrobek odeslat k nám bude reklamace řešena opravou, výměnou za nový kus, slevou nebo vrácením kupní ceny zboží. Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Reklamované zboží odesílejte prosím na adresu: DOXA team s.r.o., Staňkova 31, 700 30, Ostrava.

 

Často kladené dotazy

Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu?
Zboží zakoupené u nás můžete bez problémů vrátit do 30 dní.
 
Kam mám vrácené zboží poslat?
Zboží prosím pošlete na adresu: DOXA team s.r.o., Staňkova 31, 700 30, Ostrava.
 
Kdy mohu očekávat peníze za vrácené zboží?
Peníze za vrácené zboží obdržíte zpravidla do 5 dnů. Nejpozději pak do 14 dnů.
 
Jak dlouho bude reklamace trvat?
Zákon stanoví lhůtu 30 dní pro vyřízení reklamace. U nás reklamace bývají vyřízeny zpravidla do 10 dní.