Vše o nákupu

Doprava a platba

Odeslání zásilek probíhá dle dostupnosti produktů a aktuálních provozních možností prodávajícího. Objednávky jsou expedovány v co nejkratším možném termínu a to obvykle následovně:

  • Uvedená dostupnost "Skladem v Ostravě" - při objednání v pracovní den do 16 hodin odešleme ve stejný den. Při objednání po 16 hodině nebo o víkendu posíláme následující pracovní den.
  • Uvedená dostupnost "Skladem" - posíláme do dvou pracovních dnů od objednání.

Ceník dopravy

Dopravce

   

Platba předem

Na dobírku

Dopravce Zásilkovna.cz   Vyzvednutí na více než 3800 pobočkách Zásilkovny po celé ČR - obvykle 1 - 2 pracovní dny po odeslání. 59 Kč 98 Kč
Dopravce DPD kurýr   Doručení kurýrem až domů zpravidla následující pracovní den po odeslání 89 Kč 128 Kč
Osobní odběr Ostrava   Osobní odběr na pobočce v Ostrava - Halasova 8, 703 00, Ostrava 0 Kč -

Doprava zdarma u nákupu nad 999 Kč

 

Možnosti platby

  FIO banka - platba převodem  

Platba převodem na náš účet vedený u FIO Banky

Číslo účtu je 2300779422/2010, variabilní symbol platby je číslo objednávky. Před odesláním platby prosím pečlivě zkontrolujte zadané údaje. Platba předem na náš účet není nijak zpoplatněna.

 
  Platba dobírkou  

Platba dobírkou

Dobírkou zaplatíte jakmile budete zboží přebírat. Platit lze v hotovosti nebo kartou. Za dobírku účtujeme poplatek 39 Kč.

 

 

 

  Popis dopravce Zásilkovna.cz  

Doručení na pobočku Zásilkovna.cz

Zásilkovna zajišťuje více než 2600 výdejních míst po celé České republice a více než 3800 po celé Evropě. Zásilku tak můžete vyzvednout kdy se Vám to zrovna hodí. SMS zprávou Vám přijde potvrzovací kód, který sdělíte na vybrané pobočce Zásilkovny. Je to jednoduché, rychlé a levné.

 
  Popis dopravce DPD  

Doručení kurýrem DPD

Společnost DPD rozváží balíky se zbožím po celé ČR do 24 hodin. Zpravidla je zboží doručeno následující pracovní den po odeslání objednávky. Dopravce zákazníky průběžně informuje o stavu doručování zásilky.

 
  Popis provozovna DOXA shop Ostrava    

Osobní odběr

Objednávku si můžete osobně vyzvednout v našem výdejním místě v Ostravě - Halasova 8, 703 00, Vítkovice. Platba je prozatím možná pouze hotově (nebo předem na náš účet).

 

 

Balení zboží

Dorazilo vám zboží od nás v krabičce od jističů nebo relé? Nebojte se uvnitř je to co jste si objednali. Pro balení objednávek používáme v co největší míře již jednou použité krabice a krabičky. Snažíme se tak minimalizovat množství odpadu z obalových materiálů. Všechny použité krabice jsou samozřejmě čisté, nezničené a dostatečně chrání svůj obsah při přepravě.

IMG_2732

 

Vrácení zboží

Každému se občas stane, že si koupí něco, co mu až tak úplně nevyhovuje. Možná se vám telefon v novém krytu špatně drží nebo jeho barvy prostě jen nesplnily očekávání.

Na vrácení nebo výměnu zboží u nás máte celých 30 dní od převzetí (pokud přesto lhůtu nestihnete nebojte se ozvat, určitě se nějak domluvíme). Pro vyřízení nás stačí kontaktovatNejrychlejší způsob je poslat nám email s podrobnostmi:

  • Číslo objednávky
  • Jestli zboží chcete vrátit nebo vyměnit
  • Při výměně uveďte kód zboží za které chcete vyměnit

Obratem Vás budeme kontaktovat s podrobnostmi a dalším postupem.

Nezapomeňte, že zboží na vrácení/výměnu nesmí jevit známky používání nebo být jinak poškozené.

 

Reklamace

Není něco v pořádku? Kontaktujte nás ohledně vyřízení reklamace. Nejrychlejší způsob je poslat nám email s podrobnostmi:

  • Číslo objednávky
  • Popis závady
  • Fotografii vady

Fotografie výrazně urychlí řešení reklamace - často reklamace vyřizujeme jen na základě zaslané fotografie. Pokud přesto bude nutné výrobek odeslat k nám bude reklamace řešena opravou, výměnou za nový kus, slevou nebo vrácením kupní ceny zboží. Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Reklamované zboží odesílejte prosím na adresu: DOXA shop, Halasova 8, 703 00, Ostrava.

 

Často kladené dotazy

Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu?
Zboží zakoupené u nás můžete bez problémů vrátit do 30 dní.
 
Kam mám vrácené zboží poslat?
Zboží prosím pošlete na adresu: DOXA shop, Halasova 8, 703 00, Ostrava.
 
Kdy mohu očekávat peníze za vrácené zboží?
Peníze za vrácené zboží obdržíte zpravidla do 5 dnů. Nejpozději pak do 14 dnů.
 
Mohu vrátit / reklamovat zboží osobně?
Ano zboží můžete vrátit/reklamovat osobně a sice na adrese DOXA shop, Halasova 8, 703 00, Ostrava. Otevírací doba je Po - Pá 9 - 17 hodin. Prosím kontaktujte nás předem na telefonním čísle 603 927 846.
 
Jak dlouho bude reklamace trvat?
Zákon stanoví lhůtu 30 dní pro vyřízení reklamace. U nás reklamace bývají vyřízeny zpravidla do 10 dní.